Låt mig vara !


Vill någon förklara för mig varför man ser ut som man gör?
Och sen när du har förklarat det, kan du då skicka lite fett till mig så att jag kan få se normal ut.
Så jävla trött på att folk kommenterar min vikt hela tiden, jag menar, har ni inget bättre att prata om ?
Jag vet om att jag är smal, men måste alla påpeka det ?
Ska jag behöva gå i jättestora kläder hela tiden för att ni inte ska yttra er?

Varför kan man inte bara få vara som man är utan att alla kommenterar det .. ?

FuckOff // RosaBlondin

Kommentarer
Postat av: Oscar

Om du har en stor näsa, kommenterar alla det? Nej. De kommenterar det troligen för att de bryr sig, men såklart vill du gå upp i vikt och inget anant och tar det som att de är jobbiga emot dig.

2009-03-23 @ 16:40:25
URL: http://oscarsblogg.tk
Postat av: Eva

Det där känner jag igen Sofie. Har själv fått leva med alla jävla kommentarer om hur spinkig jag är :(

Nu för tiden har jag fattat att det för det mesta handlar om människors äckliga avundsjuka.

Jag säger som så här: Det är svårare att vara smal och inte kunna gå upp i vikt än att vara fet och banta. Då har man åtminstone en möjlighet !

Det som sårar mest är att folk anser det fullt tillåtet att kalla en spinka, men det är tabu att säga till männsikor hur jäkla feta dom är

2010-04-19 @ 11:01:09
Postat av: Sandra

Sofie bry dej inte om vad alla andra säger du kanske är smal men du kan inte göra något åt det... Dem är säkert bara avundsjuka.... Men säg så här ist att dem behöver inte det för du vet hur det känns det vet ingen annan... och dem behöver inte kommentera det eller något!!!

2010-12-17 @ 16:35:32
URL: http://zaandra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0